Fondul TRANSGOR LOGISTIK

Fondul TRANSGOR LOGISTIK pentru design de mobilier urban este o inițiativă a SC Transgor Logistik SRL și a Fundației Comunitare Iași, prin care ieșenii pot să revitalizeze orașul.

 

Fondul TRANSGOR LOGISTIK pentru design de mobilier urban a fost creat pentru ieșenii care își doresc să-și pună amprenta în comunitate, care au idei ieșite din tipare despre cum arată spațiul public și pot aduce oamenii împreună. A fost creat pentru ieșenii care pot să declanșeze schimbări pe termen lung prin exemple concrete de piese de mobilier care pot să îmbunătățească orașul, dar până acum, n-au găsit nici contextul, și nici resursele ca să-și pună ideile în aplicare.

Concursul de soluții se adresează în special designerilor, arhitecților, artiștilor, dar și tuturor pasionaților care își doresc să transforme spațiile publice din Iași.
Cu alte cuvinte, vor primi finanțare ideile creative de design de obiect urban.

 

TRANSGOR LOGISTIK, sponsorul care pune la dispoziție sumele necesare finanțării ideilor tale, oferă soluții personalizate de logistică, expediții și transport rutier pentru diferite tipuri de mărfuri, cu destinații din Europa de Est și Sud. TRANSGOR LOGISTIK investește în societate pentru a spori calitatea vieții comunității.

Valoarea financiară anuală a Fondului TRANSGOR LOGISTIK pentru design de mobilier urban, sesiunea 2017, este de 40.000 lei, din care 34.000 lei vor fi oferiți sub formă de finanțare pentru stimularea inovației în crearea de mobilier urban și 6.000 lei sunt alocaţi costurilor de administrare a procesului de finanțare.

CALENDARUL CONCURSULUI DE SOLUȚII, SESIUNEA 2017

  • Data lansării concursului de soluții este 05.07.2017.
  • Încheierea perioadei de înscriere a soluțiilor este 20.08.2017.
  • Întâlnirile consultative cu potențialii candidați (pentru suport tehnic de completare a documentelor de participare la concurs, sfaturi, recomandări etc.) se vor desfășura în perioada 05.07.2017 – 20.08.2017.
  • Evaluarea soluțiilor va avea loc în perioada 21.08.2017 – 30.08.2017.
  • Anunțarea soluțiilor câștigătoare va avea loc pe 31.08.2017
  • Implementarea soluțiilor câștigătoare: 01.09.2017 – 01.10.2017.
  • Raportarea financiară și narativă se va face în primele două săptămâni după finalizarea proiectului, iar evaluarea va avea loc în următoarele două săptămâni de la raportarea financiară și narativă.

 

PROCESUL DE ÎNSCRIERE

Înscrierea proiectelor se realizează prin intermediul unei cereri de finanțare care cuprinde un formular de candidatură și un formular de buget. Aceste documente, împreună cu Ghidul de finanțare, sunt disponibile accesând butoanele de pe site. Cererea de finanțare (formularul de înscriere și bugetul) se va trimite la adresa doris.cojocariu@fundatiacomunitaraiasi.ro

 

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

Doris-Amalia Cojocariu, Grant Manager Fundaţia Comunitară Iaşi

Telefon: 0720.039.054

E-mail: doris.cojocariu@fundatiacomunitaraiasi.ro